.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام آخرین وضعیت متهمان ؛
برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق و ۲۱ نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان
رئیس کل دادگستری استان از برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان به همراه عده‌ای از کارکنان این اداره در مجتمع دادگاه‌های کیفری ....

شمال نیوز: مدیرکل سابق و مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به همراه ۲۱ نفر از معاونین، مدیران و کارمندان این اداره کل به اتهام دریافت رشوه اعم از وجوه نقدی، چک و خودرو و همچنین مباشرت و مشارکت در تضییع حقوق دولتی از طریق اهمال و سهل انگاری محاکمه می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان در گفت وگو با میزان از برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کل سابق و ۲۱ نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان گیلان خبر داد و گفت: مدیرکل سابق و مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به همراه ۲۱ نفر از معاونین، مدیران و کارمندان این اداره کل به اتهام دریافت رشوه اعم از وجوه نقدی، چک و خودرو و همچنین مباشرت و مشارکت در تضییع حقوق دولتی از طریق اهمال و سهل انگاری محاکمه می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به تعداد زیاد متهمان این پرونده و تعدد عناوین اتهامی اظهار داشت: دادگاه این متهمان در چند جلسه طی روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.

وی از رسیدگی ویژه به پرونده تخلفات اقتصادی خبر داد و افزود: دادگاه به اتهامات این افراد به سرعت و دقت رسیدگی می‌کند و رای صادره از سوی این دادگاه قابل تجدیدنظر خواهی در محاکم تجدیدنظر استان خواهد بود.

متهمان این پرونده در حال حاضر با سپردن تامین مناسب، آزاد بوده و به همراه وکلای خود در دادگاه حاضر می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.